Skoda octavia RS - dobre auto czy "czeski błąd"?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dzik69ku
    Classic
    • 2006
    • 29

    Skoda octavia RS - dobre auto czy "czeski błąd"?

    Zamieszczone przez Pavvlik
    t271828, jakim aparatem robisz zdjęcia?
    Mam Nikona d80 i wiekszosc zdjec robie obiektywem 16-85, ale to IMO nie ma wiekszego znaczenia (no moze to 16mm sie przydaje)
  • LUKI
    RS
    • 2005
    • 5776

    #2
    Skoda octavia RS - dobre auto czy "czeski błąd"?

    Musimy przyznać, że z tym autem mieliśmy pewien problem. Jak, u licha, zrobić zdjęcia śnieżnobiałego samochodu w... śnieżnej zadymce?



    Musimy przyznać, że z tym autem mieliśmy pewien problem. Jak, u licha, zrobić zdjęcia śnieżnobiałego samochodu w... śnieżnej zadymce?





    Chociaż w zimowych warunkach trudno "cyknąć" temu autu ładne fotki, to z co najmniej trzech powodów zasługuje ono na szerszą publikację.

    Po pierwsze, jak już zdążyliście zauważyć, zupełnie nie rzuca się w oczy, co dla wielu kierowców stanowi dużą zaletę. Po drugie, precyzją prowadzenia bije na głowę wiele stricte sportowych wozów i, po trzecie, naprawdę potrafi wywołać u kierowcy palpitacje serca. Niestety, poza świetnymi osiągami również ceną...

    Przed wami sztandarowy pojazd przedstawiciela handlowego - biała skoda octavia kombi z silnikiem TDI. Na tle setek jej podobnych wyróżnia się jednak ogromnymi, 18-calowymi felgami i niewielkim, acz wiele znaczącym napisem RS.


    Dziwne uczucie dyskomfortu...


    Pierwszym wrażeniem po zajęciu miejsca za kierownicą jest... zakłopotanie. Zdradzający znamiona przerażenia grymas twarzy kierowcy nie jest przypadkowy. Mogę przysiąc, że w życiu nikt tak ściśle nie obejmował moich pośladków jak kubełkowy - obszyty skórą i alcantarą - fotel RS. Te obce dla większości mężczyzn uczucie - nazwijmy to - dyskomfortu, jest jednak mylące. Nawet po 500-kilometrowej trasie po polskich drogach ani pośladki, ani plecy kierowcy nie dają powodów do narzekań.





    Nie dostarcza ich również - typowy dla octavii - solidny i ergonomicznie zaprojektowany kokpit czy np. duże, zapewniające świetną widoczność lusterka. Panującą we wnętrzu większości skód chłodną atmosferę cmentarnej kaplicy ocieplają wykonane z plastikowego aluminium wstawki na konsoli wewnętrznej, ciekłokrystaliczny, dotykowy wyświetlacz pokładowego systemu audio (zintegrowanego z nawigacją), przeszycia na fotelach i kilka chromowanych znaczków przypominających, że mamy do czynienia z najbardziej nieokrzesaną wersją rodzinnego kombiaka.

    Charakter auta - poza kubełkami - zdradzają również: obszyta skórą, doskonale leżąca w dłoniach kierownica i lewarek zmiany biegów, którego skoki są krótkie i "pewne".

    W tej beczce miodu znalazła się też łyżka dziegciu. Na sportowej kierownicy zabrakło przełączników do sterowania radiem. Nie jest to wprawdzie duży mankament, ale - biorąc pod uwagę cenę auta (o tym później) - drażni.


    No to jazda!


    Zamontowana pod maską testowanego samochodu jednostka napędowa to doskonale znany wszystkim fanom Volkswagena 2,0-litrowy silnik TDI.





    Wydawać by się mogło, że diesel pasuje do auta o sportowym zacięciu tak, jak gumofilce do garnituru, ale - z drugiej strony - czy ktokolwiek widział kiedyś białą octavię kombi z silnikiem benzynowym?

    Dzięki wysokociśnieniowemu wtryskowi typu common-rail, pracując na wolnych obrotach silnik nie rozrywa już bębenków usznych, a niemieckim inżynierom udało się wykrzesać z niego moc 170 KM. Co lepsze, w zakresie od 1750 do 2500 obr/min kierowca ma do dyspozycji aż 350 Nm, będących gwarancją przyjemnego wciskania w fotel.

    Wg danych technicznych, octavia 2,0 TDI RS przyspiesza do 100 km/h w 8,5 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 226 km/h. Tyle teorii. W praktyce - dzięki szybkiej reakcji na gaz i wysokiej wartości momentu obrotowego - kierowca ma wrażenie poruszania się zdecydowanie szybszym autem. Duża w tym zasługa świetnie zestopniowanej skrzyni biegów (w trasie najlepiej sprawdza się "długa" czwórka, pozwalająca na bezstresowe wyprzedzanie w zakresie prędkości od 70 do 130 km/h) i precyzyjnego układu kierowniczego. Warto też wspomnieć o obniżonym o 12 mm, utwardzonym zawieszeniu, które sprawia, że wyposażone w ciężki silnik Diesla auto, trzyma się drogi jak przyklejone. Pewne oznaki podsterowności dają o sobie znać wyłącznie wtedy, gdy mocno przesadzimy z prędkością. Rewelacyjne - bez żadnej przesady - są też hamulce.





    Spalanie, czyli czeski błąd...



    Producent deklaruje, że auto zużywa średnio 5,7 l oleju napędowego na 100 km. Niewykluczone jednak, że do polskiej specyfikacji czeskiego auta wkradł się... czeski błąd. W czasie naszych jazd testowych spalanie wynosiło nie 5,7 a 7,5 l/100 km. Biorąc jednak pod uwagę masę pojazdu (1400 kg) i to, że nader często korzystaliśmy z dobrodziejstwa momentu obrotowego, wynik i tak uznać trzeba za rewelacyjny.

    A minusy? W normalnym, "cywilnym" użytkowaniu trudno je wskazać, ale jeśli sugerując się folderami reklamowymi zabierzecie octavię RS na tor, możecie się zdziwić. Sportowe nakładki na pedały i fakt, że pedał hamulca "bierze" na tej samej wysokości, co pedał gazu, sugeruje, że w ekstremalnej jeździe, oba naraz, obsługiwać można jedną nogą. Nic bardziej mylnego. Gdy przy wciśniętym pedale przyspieszenia dotkniecie hamulca, proekologicznie nastawiony komputer momentalnie odetnie wtrysk paliwa... Pamiętajcie więc - jeśli z tego powodu uderzycie w bandę na jakimś torze - miejcie pretensję do ekologów!





    Nie dla skner...


    Octavia kombi w wersji RS to wymarzona partia dla większości mężczyzn. Wprawdzie brak jej prezencji Angeliny Jolie czy zarezerwowanego dla Alfy Romeo seksapilu, ale nie sposób odmówić jej wielu zalet. Jest na tyle ładna, że bez obaw można pokazać ją kolegom i na tyle niepozorna, że żaden amator cudzej własności nie powinien chcieć nam jej "odbić".

    Wychowana w Czechach - doskonale zna trudy i obowiązki życia codziennego. Każdego dnia odwozić może dzieci do szkoły, z chęcią poogląda z nami mecz (system multimedialny daje możliwość oglądania filmów DVD na postoju i przy prędkości do 10 km/h), a - gdy trzeba - dzięki bagażnikowi o pojemności 605 l - pomoże w przeprowadzce.

    Kiedy jednak zostaniecie z nią sam na sam i popuścicie wodze fantazji, zapewni wam dużo przyjemności. Szkoda tylko, że - podobnie jak w przypadku wielu ekscytujących kobiet - atrybutem niezbędnym do jej zdobycia jest solidnie wypchany portfel...

    Bazowy model RS kosztuje 115,5 tys. zł. Nasza "testówka" - doposażona m.in. w kosztujący circa 7 tys. zł system audio "columbus", tempomat, czujnik deszczu czy opcjonalne, 18-calowe, koła wyceniona została na... 133 tys. zł. Mniej więcej tyle samo trzeba zapłacić za podobnie wyposażonego passata kombi z taką samą jednostką napędową...
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

    Komentarz

    • Octavianos
      L&K
      • 2010
      • 1130

      #3
      Stała u nas ta białaska piękna, Combi RS w tym kolorze naprawdę robi bardzo dobre wrażenie
      SIMPLY CLEVER
      Wiesz co dobre :-)

      Moja Maszyna
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

      Komentarz

      • innova
        Rider
        • 2011
        • 554

        #4
        Zamieszczone przez LUKI
        Mniej więcej tyle samo trzeba zapłacić za podobnie wyposażonego passata kombi z taką samą jednostką napędową..
        bardzo dobrze, iż autor odważył się dokonać tego porównania w podsumowaniu. Pozwala na chwilę zastanowienia/przemyślenia czy to samochód "nie dla skner", "nie dla idiotów" czy jeszcze nie dla kogś...
        --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
        _______________________________________

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Tylko pewnie realnie to za 116 jest to do kupienia, a ten Passat to jednak tylko 10tys wiecej

          A to ze im takie spalanie wyszlo, no a ile mialo wyjsc. 5.7 to jest spalanie autostradowe w Szwecji Szkoda ze nie napisali ze po miescie to tak blizej 10l :diabelski_usmiech

          W sumie prawie jak moja biala :lol:

          BTW. Ostatnio w jakims czasopismie widzialem test 1.8TSI w Scoucie i na autostradzie ze srednia ponad 160km/h wyszlo im spalanie ~16l/100km
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Octavianos
            L&K
            • 2010
            • 1130

            #6
            W Auto Motor i Sport pisano o tym spalaniu a czego się spodziewać przy większym prześwicie i 4x4??
            SIMPLY CLEVER
            Wiesz co dobre :-)

            Moja Maszyna
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

            Komentarz

            • innova
              Rider
              • 2011
              • 554

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              Szkoda ze nie napisali ze po miescie to tak blizej 10l
              tyle to wyjdzie w 2.0 TDi 170KM jak wlejesz olej xW-40, no a jak LM to już praktycznie na bank (sam przetestowałem). Przy 0W-30 jest poniżej 8l/100 w mieście a w trasie to zależy od kierownika pojazdu (obroty na jakich ją trzyma).


              Zamieszczone przez Maicroft
              BTW. Ostatnio w jakims czasopismie widzialem test 1.8TSI w Scoucie i na autostradzie ze srednia ponad 160km/h wyszlo im spalanie ~16l/100km
              jak sie ostatnio na autostradzie ganiałem ze sportową foką (benzyna) i to jeszcze trochę pod wiatr, to się skończyło na tym, iż w pewnym momencie foka musiała odbić na Orlen...a że tam paliwo tanie nie jest to chłopaki pewnie na Hot-Dogi zawinęli

              [ Dodano: Nie 22 Sty, 12 21:18 ]
              Zamieszczone przez Maicroft
              Tylko pewnie realnie to za 116 jest to do kupienia
              to jest wciąż wygórowana cena
              --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
              Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
              _______________________________________

              Komentarz

              • mecholl
                L&K
                • 2008
                • 1006

                #8
                Zamieszczone przez Maicroft
                A to ze im takie spalanie wyszlo, no a ile mialo wyjsc. 5.7 to jest spalanie autostradowe w Szwecji
                uściślając to na szwedzkiej autostradzie to spalanie rzędu 5.4 < testowane parę razy >
                Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



                Komentarz

                • Mihau
                  RS
                  • 2009
                  • 7460
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez innova
                  tyle to wyjdzie w 2.0 TDi 170KM jak wlejesz olej xW-40, no a jak LM to już praktycznie na bank
                  o_O
                  U mnie nie ma różnicy w spalaniu na LM czy Castrolu wcześniej.
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Ostatnio w jakims czasopismie widzialem test 1.8TSI w Scoucie i na autostradzie ze srednia ponad 160km/h wyszlo im spalanie ~16l/100km
                  Mi przy 2 zł pokazywało 21L więc IMO normalne.
                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                  Komentarz

                  • innova
                    Rider
                    • 2011
                    • 554

                    #10
                    Zamieszczone przez Mihau
                    Mi przy 2 zł pokazywało 21L więc IMO normalne.
                    no to ja jestem w takim razie za tym żeby w O2 zaczęli montować 3.0TDi miast tych TSI

                    przy następnej zmianie oleju zarzuć jakiś o V100 poniżej 10 i wtedy zerknij co się będzie działo w mieście. Różnica powinna być widoczna no chyba że masz już Synthoila 0W-30 to ten warunek już spełniłeś i w zasadzie nic więcej poza rozmianą 2PLN na drobne raczej zrobić się nie da
                    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                    Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                    _______________________________________

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      Mihau, to mi przy 2zł pokazuje około 9-9.5 :P
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • Zorr
                        RS
                        • 2011
                        • 2110

                        #12
                        Zamieszczone przez Mihau
                        Mi przy 2 zł pokazywało 21L więc IMO normalne.
                        hmmm ... a jechałeś równo czy się rozpędzałeś?

                        Ciężko mi uwierzyć w 16L przy 160km/h i w 21L przy 200km/h oraz w spalanie diesla 9-9.5 przy 200km/h.

                        Porównanie spalania Golfa TDI 170KM vs 1.4TSI 170KM. Oba auta mają nominalnie wyższe spalanie niż octavia 1.8TSI oraz TDI 140KM

                        Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                        Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                        Komentarz

                        • Flame
                          Elegance
                          • 2010
                          • 898

                          #13
                          Dla mnie skandalem jest, że w takim aucie jak RS za tyle pieniędzy nie ma w standardzie tempomatu, czy podświetlenia lusterek. :roll:
                          ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233

                          ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025

                          ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416

                          Komentarz

                          • Zorr
                            RS
                            • 2011
                            • 2110

                            #14
                            trochę z boku tematu... ktoś coś wie o nowej RSce?
                            Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                            Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                            Komentarz

                            • Flame
                              Elegance
                              • 2010
                              • 898

                              #15
                              Poza tym, że będzie dostępny silnik 2.0 TSI o mocy 270 KM, ja nic nie znalazłem, a też szukałem jakiś informacji.

                              W ogóle Skoda dość oszczędnie mówi o swojej przyszłości, poza ogólnikowymi informacjami o planach sprzedaży w liczbach itp.
                              ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233

                              ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025

                              ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416

                              Komentarz

                              • innova
                                Rider
                                • 2011
                                • 554

                                #16
                                Zamieszczone przez Flame
                                Dla mnie skandalem jest, że w takim aucie jak RS za tyle pieniędzy nie ma w standardzie tempomatu, czy podświetlenia lusterek.
                                no to ja bym rozwinął tą listę o dalsze braki:
                                - brak wyciszenia
                                - mało imponujący design i wygoda foteli
                                - brak multifunkcynej kierownicy w standardzie

                                [ Dodano: Pon 23 Sty, 12 12:40 ]
                                Zamieszczone przez piramida
                                Mihau, to mi przy 2zł pokazuje około 9-9.5
                                a gdzieś wyłapałem w Twoich wypowiedziach (i tak zapamiętałem), iż Ty nie jesteś szalony na tyle żeby grać o takie stawki

                                no a spalaniu przy tej taryfie to będzie u mnie coś pomiędzy 10-12l obecnie pewnie (nie sprawdziłem jeszcze). Widać u Ciebie zmienione turbo ładnie powietrze nagania.
                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                _______________________________________

                                Komentarz

                                • Flame
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 898

                                  #17
                                  Zamieszczone przez innova
                                  Zamieszczone przez Flame
                                  Dla mnie skandalem jest, że w takim aucie jak RS za tyle pieniędzy nie ma w standardzie tempomatu, czy podświetlenia lusterek.
                                  no to ja bym rozwinął tą listę o dalsze braki:
                                  - brak wyciszenia
                                  - mało imponujący design i wygoda foteli
                                  - brak multifunkcynej kierownicy w standardzie
                                  Ten design to jeszcze powiedzmy, że można przyjąć bo Skoda robi auta w stylistyce zachowawczej, więc jak się komuś nie podoba to nie musi kupować. Ale te kolejne rzeczy przez Ciebie wymienione to kolejne kuriozum.
                                  ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233

                                  ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025

                                  ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416

                                  Komentarz

                                  • sew1981
                                    RS
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2009
                                    • 10917
                                    • Fiat

                                    #18
                                    Zorr, to prawda im szybciej tym mocniej rośnie spalanie, opory powietrza dużo większe, opon, obroty silnika itp itd....ja mam przy 160 coś koło 6,8-7 (ja mam 5 biegów). Więc myślę, że koło 200 jest możliwe w tdi spalanie na poziomie 10 z hakiem. 9 to trochę za mało. Oczywiście mowa ty o silniku z potencjałem i skrzynią długą. Nie zapominaj że piramida ma takie auto

                                    Komentarz

                                    • TomekRs
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 1670

                                      #19
                                      kwestie multifunkcji w samochodzie "sportowym" bo za taki uwazany jest w koncernie skody model OCTAVIA RS juz kiedys poruszalismy na forum. Fajne, pomocne, przydatne ale podczas szybkiego machania kierownica i szybkiego pokonywania zakretow, agresywnej jazdy mogloby sie to nie sprawdzic. Poza tym z ciekawosci wlasnie wlaczylem konfigurator i jest opcja: 3-ramienna wielofunkcyjna kierownica (obsluguje radio, telefon, gsm) cena-100zl wiec przy 120tys zl to chyba nie powinno byc problemem.. (100zl:P)
                                      Co do spalania: moja przy vmax 220km/h w 2 osoby na A2 palila chyba ok 16.1l/100km albo to byla chwilowka.. albo 11.6l/100km ale to mniej realne. Pozostaje mi tylko jeszcze raz jechac na niemiecka autostrade i sprawdzic :wink:

                                      Komentarz

                                      • Zorr
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 2110

                                        #20
                                        sew1981, mi chodzi o to, iż ciężko uwierzyć w spalanie przy 200km/h na poziomie 9-9.5 kiedy np. taki golf TDI 170KM spala 13.5l/100km.

                                        O ile wiem wpływ na spalanie przy takich prędkościach mają głównie:
                                        - opór powietrza
                                        - obroty silnika
                                        - tarcie opon
                                        - straty wewnętrzne silnika.
                                        a nie wiem czy Piramida jakoś specjalnie te aspekty tuningował (oprócz szerszych opon, ale to znowu działa na niekorzyść spalania)

                                        Podobnie nie bardzo mogę uwierzyć w spalanie 16l/160km dla silnika 1.8TSI. Skoro ja mam ~7.5 przy 140km/h to na pewno nie będę miał 16l przy 160km/h.

                                        PS Ogólnie to uważam, iż gdzieś tutaj pojawiły się poważne błędy pomiarowe, pewnie wynikające z trudności z utrzymaniem na dłuższą metę takich prędkości
                                        Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                        Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                        Komentarz

                                        • innova
                                          Rider
                                          • 2011
                                          • 554

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Zorr
                                          PS Ogólnie to uważam, iż gdzieś tutaj pojawiły się poważne błędy pomiarowe, pewnie wynikające z trudności z utrzymaniem na dłuższą metę takich prędkości
                                          eeee tam, nkreślmy sprawę właściwie: w zależności co ma być bardziej wypromowane (tu nawiązuję do tego porównawczego wykresu dla golfa z różnymi silnikami) to na tą korzyść pojawią się nieznaczne (często jednak znaczne) "błędy" czy też rozbieżności.

                                          no a odnośnie oporu powietrza to trudno spełnić jednorodne warunki pomiaru ze względu na brak możliwości panowania nad wiatrem (kierunek i siła) a przy dużych prędkościach to będzie widoczne na spalaniu i nawet odczuwalne.

                                          [ Dodano: Pon 23 Sty, 12 17:10 ]
                                          Zamieszczone przez octaviars1
                                          Poza tym z ciekawosci wlasnie wlaczylem konfigurator i jest opcja: 3-ramienna wielofunkcyjna kierownica (obsluguje radio, telefon, gsm) cena-100zl wiec przy 120tys zl to chyba nie powinno byc problemem.. (100zl:P)
                                          kurna, to ja już nie kumam gdzie miał oczy ten gość, który konfigurował do zakupu pojazd który ja obecnie posiadam. W sumie bardzo sensowny facet i z zacięciem i bardzo dbał o ten samochód a tu 100'wę pożałował. Może się pomylił i miast multifunkcji wziął tempomat (szczególnie przydatne w RS'ie) niechcący i tak poszło :roll:
                                          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                          Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                          _______________________________________

                                          Komentarz

                                          • LUKI
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 5776

                                            #22
                                            Zamieszczone przez innova
                                            octaviars1 napisał/a:
                                            Poza tym z ciekawosci wlasnie wlaczylem konfigurator i jest opcja: 3-ramienna wielofunkcyjna kierownica (obsluguje radio, telefon, gsm) cena-100zl wiec przy 120tys zl to chyba nie powinno byc problemem.. (100zl:P)


                                            kurna, to ja już nie kumam gdzie miał oczy ten gość, który konfigurował do zakupu pojazd który ja obecnie posiadam. W sumie bardzo sensowny facet i z zacięciem i bardzo dbał o ten samochód a tu 100'wę pożałował. Może się pomylił i miast multifunkcji wziął tempomat (szczególnie przydatne w RS'ie) niechcący i tak poszło :roll:

                                            kosztuje 100pln jak masz DSG

                                            przy manualu kiera MF jest niedostępna




                                            Zamieszczone przez innova
                                            wziął tempomat (szczególnie przydatne w RS'ie)

                                            nie tylko w RS
                                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                            Komentarz

                                            • Mihau
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 7460
                                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez piramida
                                              Mihau, to mi przy 2zł pokazuje około 9-9.5 :P
                                              No ale chwilowe spalanie? Bo ja o takim mówię.
                                              Zamieszczone przez Zorr
                                              Zamieszczone przez Mihau
                                              Mi przy 2 zł pokazywało 21L więc IMO normalne.
                                              hmmm ... a jechałeś równo czy się rozpędzałeś?
                                              Trzymałem równo 2,01 zł na A1.
                                              Zamieszczone przez innova
                                              - brak wyciszenia
                                              - mało imponujący design i wygoda foteli
                                              - brak multifunkcynej kierownicy w standardzie
                                              - no mogło by być lepsze
                                              - dla mnie są one wygodne, zrobiłem już pare tras i nigdy pleców "nie czułem" to samo reszta pasażerów
                                              - jest w elegance
                                              Zamieszczone przez Flame
                                              Ten design to jeszcze powiedzmy, że można przyjąć bo Skoda robi auta w stylistyce zachowawczej, więc jak się komuś nie podoba to nie musi kupować.
                                              +1
                                              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                              Komentarz

                                              • innova
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 554

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Mihau
                                                - dla mnie są one wygodne, zrobiłem już pare tras i nigdy pleców "nie czułem" to samo reszta pasażerów
                                                no tak, tylko RS ma sztywniejsze zawieszenie a skoda targetując się mocno na rynki wschodnie powinna uwzględnić jakość dróg również w projekcie/koncepcji foteli. Optymalizacja poszła w kierunku rozmiaru i przestrzeni jak w każdej innej wersji... i efekt jest jaki jest niestety...niestety porównując z designem foteli z VW czy Audi.
                                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                                _______________________________________

                                                Komentarz

                                                • Mihau
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 7460
                                                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                  #25
                                                  Na wiosnę zakładam Eibachy -30 i zobaczymy czy mnie zacznie cokolwiek boleć ale IMO nie przewiduję aby cokolwiek miało się zmienić.
                                                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...